Jedzenie na przytycie

Jedzenie na przytyciePomysł, by sięgać w tym celu po sycące posiłki, będące pustymi kaloriami, należy od razu odrzucić. Tak samo, jak ten, by żywić się fast foodami. Dla osób chcących przytyć wskazane jest zdrowe odżywianie. To tak samo, jak w przypadku osób chcących schudnąć, tylko w tym przypadku warto jeść to wszystko, co jest kaloryczne. Można jeść kasze, pieczywo, mięso. Nie trzeba unikać majonezów i tłustej śmietany. Z owoców warto polubić banany, które są nie tylko sycące, ale także mają w sobie wiele kalorii. Ważne jest także, by jeść często, najlepiej 4 razy dziennie. Wskazana jest aktywność fizyczna, ale nie długotrwała, bo taka spala tłuszcz, a tu chodzi o to, by nabywać kilogramów i od razu ładnie modelować sobie sylwetkę. Treningi pobudzają także apetyt. Po posiłku warto wypocząć. Chociaż słodycze są kaloryczne, to nie są polecane dla osób chcących przytyć. Po pierwsze są niezdrowe, a priorytetem jest zdrowe odżywianie. Po drugie hamują uczucie głodu. Minie trochę czasu zanim będzie się miało ochotę coś zjeść.